trehundradagar.blogg.se

Om ett år i det land där äggen står fel.

Bilder senaste tiden

Kategori: Allmänt

 
En väldans bra födelsedag, 2/10-12
 
Jag gjorde mig redo att gå ut en av de 10 000 nederbördsdagarna
 
        Jag köpte en fransk penna som inte pallade flygplanstrycket.
                Första snön dokumenterades vertikalt, 6/12-12
                Liksom mina fina skidstrumpor - som gjorda för morgonspringturer på hala gator!
                En powerpointkväll med röda ögon och ett försök till peppig blick, november -12
Gjorde ett två veckor långt kaffeuppehåll men kapitulerade.
 
 
Bilderna är alla fokuserade på/kring mig. Jag träffar faktiskt folk också. Eh. Ibland. Bara så ni vet! 
Nu kör vi inläsningsvecka följt av ännu en tentavecka innan jag den 21/12 far till Sverige och juuuulllloooooovvvv!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: