trehundradagar.blogg.se

Om ett år i det land där äggen står fel.

IMORGONKLOCKANNIOTILLTOLVMÅSTEALLATÄNKAPÅMIG!

Kategori: Allmänt

Att tentaplugga är ju inget nytt. Men att tentaplugga till flera tentor samtidigt är något jag aldrig tidigare roat mig med. Inte såhär i alla fall. När det inte är omtentor.. Lallalla. 
 
Hur som helst så är mitt rum tentarent och den bäddsoffa som inte var min men som hängt i mitt rum är hämtad. Detta gör att det ser väldans tomt ut - för att vara ett rum i vilket jag bor. Därför önskar jag mig 1) en matta 2) en golvlampa och 3) en ande i en flaska som vet svaren på alla frågor jag har.
 
Anden i flaskan skulle ju även fylla en inredningsdetaljsfunktion. Inte att förakta.
 
Annars ligger landet stadigt. Inte så mycket regn, inte så kallt, det mögliga brödet på min hylla i skafferiet är slängt, nya svenska böcker i min hylla (tack pappa!) och en nyinstallerad skrivare på min hutch (stavning? hjälp!).
 
Jupp, imorgon kl0900 går det första startskottet. Då ska jag vara redo tänkte jag. Och därför tänkte jag nu inte lägga ner mer tid på det här meningslösa bloggandet. 
 
 
 
Kände såhär igår. Sen somnade jag. Hejdå.
 
 

Kommentarer

  • Grå säger:

    Hurts

    Svar: tack!
    None None

    2012-11-05 | 13:47:13

Kommentera inlägget här: