trehundradagar.blogg.se

Om ett år i det land där äggen står fel.

-

Kategori: Allmänt

.. och ett sånt där personligt inlägg. Jag trivs väldigt bra här men känner ju ingen sådär extrembra än. Jag är obehagligt van att bo näranära folk jag känner och tycker om. Kramas när jag ses. Kramas lite mer när man säger hejdå, Sitta kompisnära i soffor och ligga systernära i sängar. Pussas med min roomie osv. Märkte häromdagen av bristen på typ.. att nudda folk? När hårfrisörskan börjar tvätta mitt hår och jag ryser ner på benen, ner i tårna. Konstig känsla. Det var ju inte jätteskönt (jag tycker inte om när folk petar i mitt hår) men det var något som nuddade. Jättekonstig känsla. Känsligt. Hejhej.

Kommentarer

  • mikaela säger:

    kan komma och nuddas!

    Svar: wiie!
    None None

    2012-09-14 | 16:21:52

Kommentera inlägget här: