trehundradagar.blogg.se

Om ett år i det land där äggen står fel.

2012-09-28

Kategori: Allmänt

Vad jag glömde i mitt allmänna rabblande igår var att minerna var minst sagt förvirrade då jag under fredagens korridorsmiddag tände ljus. Jag gjorde det för att jag tycker att det är mysigt. Det är tydligen inte comme il faut
 överallt. Nejnej. Men mitt initiativ fick efter lite övervägande vad jag tolkar som fem av fem toasters. Och det var ju kanonkul!
 
En annan sak som jag inte skrev om var min första lektion i Holländska som jag genomlevde i tisdags kväll. Jag tänker inte skriva om den nu heller. Nämna men utelämna detaljer blir dagens bloggmotto.
 
 
Det här är inte Wageningen.
Men jag har stått i mitt livs första cykeltrafikkö.
Bilden får symbolisera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: